Menneskene / Team

Hvem er menneskene bak bonprix?

Med oss arbeider verlden over mer enn 3000 ansatte i et lag. 

Vår viktigste suksess er de som jobber med bonprix. Deres ideer, know-how og kreativitet er det som gjør det vi er i dag. Vi tror på et kort veiende hierarki og ser frem til selvinitiativ og ulike tilnærminger. Vi tror på samarbeid, selv om vårt lag er på forskjellige kontinenter. Vi streber etter det samme målet å tilby våre kunder det beste av bonprix-mote.

Til felles tar vi del i både erfaring og suksess. Kort sagt: bonprix - it´s us.

                           

Hva sier ledelsen om å jobbe hos bonprix?

Fire administrerende direktører kontrollerer bonprix. Ledelsen består av Rien Jansen, Dr. Kai Heck, Markus Fuchshofen og Dr. Richard Gottwald.

Mote er en av verdens morsomste tidsfordriv. Vi på bonprix lager mote som alle kvinner i alle aldre, og alle størrelser kan føle seg bra i. Vi lanserer en ny kolleksjon hver måned som gir kvinner glede i en rekke land. Jeg er spesielt stolt av hvordan vår høye kvalitet, holdbarhet og betalbare mote jobber sammen. Rien Jansen, Managing Director Buying, Marketing and Retail

Vi gjør vårt ytterste for å tilby kundene våre en inspirerende moteopplevelse og god service uansett hvor de er og hvilken som helst enhet de bruker til å handle. Det er en god opplevelse å se hvordan vårt team jobber for å perfeksjonere våre butikker med den nyeste teknologien. Ved å bruke den nyeste teknologien, er vår forretningsmodell alltid oppdatert - akkurat som vår mote. Dr. Kai Heck, Managing Director Finances, IT and Services

Vår suksess startet med 10 ansatte og en 32-sidig katalog. I dag er vi en vellykket internasjonal mote- og onlinevirksomhet. Det har vært en fascinerende reise for meg å få følge bonprix underveis. Jeg gleder meg til å sammen med mine kolleger fortsette veien med bonprix i fremtiden. Markus Fuchshofen, Managing Director E-Commerce Managment, sales (Germany), Branding and Advertising

I næringslivet finnes det ikke noe mer motiverende enn å feire felles samarbeid og suksess. bonprix spesielle styrke er hvordan vi håndterer de uunngåelige "motgangene". Å lære fra feilene fører til at vi på bonprix igjen og igjen, med nye vaner og kreative ideer, kan finne tilbake til veien mot suksess. Dr. Richard Gottwald, Managing Director Sales (international), E-Commerce Customer Process & Information Management, HR and Corporate Communications